STRIKKEVESTEN

Åh, sjekk denne kule vesten da, dere!

Jeg har allerede strikket masse i år, og det er så deilig å ha den gnisten igjen. Forrige uke begynte jeg på en strikkevest, for det har jo blitt helt ufattelig populært det siste året. Jeg føler alle eier en vest nå, haha.. Men jeg bega meg ut på en ganske enkel og rask strikkeoppskrift fra Min Mote, og vesten heter helt enkelt minmote-vesten. Den tok ikke lang tid å strikke, og oppskriften ligger gratis ute på nettsidene deres. Jeg kommer nok til å strikke flere av disse vestene, for de er så utrolig fine og passer til omtrent alt! Et skikkelig bra strikkeprosjekt hvis man vil gjøre noe ikke altfor komplisert, men likevel utrolig stilig!

(Q) Har dere strikket noe morsomt jeg bør teste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg