stressa hue?

Heihei!

Dette er ett av få pusterom jeg har hatt de siste dagene. Det er ikke bare enkelt å skulle henge med på alt i oppstarten, og vi har hatt litt trøbbel med den ene oppgaven vi jobber med for øyeblikket. Jeg og Maria i klassen skal lage et tv-portrett, som både er spennende og ekstremt krevende – særlig når man sliter med intervjuobjekter og sånt. Men nå har ting ordnet seg, og vi har endelig begynt med filmingen. Så det er stort sett det dagene går i fremover. Vi har mildt sage vært stressa for at vi ikke skulle få noen ting i havn, men det ser ut til at vi kan slippe skuldrene ned litt nå. Ellers har jeg sjonglert oppgaver med jobb og forelesninger som best mulig, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg kjenner meg en smule utmattet nå. Jeg var ute på farten i går også, men det var egentlig bare koselig, for da var vi samlet en god gjeng fra studiet, og vi nøt den siste resten av sommer på Tjuvholmen med is og sol. Så godt med litt avbrekk iblant!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg