Stockholms vakre gater

Nå går jeg snart tom for bilder fra turen, men jeg synes igrunn jeg har fått delt ganske mange, hehe. Siste bildedryss fra Stockholm, jeg kommer aldri til å gå lei bilder fra den byen, eller byen generelt da. Jeg har sagt det flere ganger før, men det blir ikke lenge før jeg stikker tilbake hit. Jeg vil se mye mer enn det vi rakk på de få timene vi var der. Men for denne gangen får det duge med et lite lass bilder fra fine Drottninggatan og sidegatene dens. In love!

(Q) Har dere vært i Stockholm før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg