stilfull i regnet

Hei, dere!

Okei, dette har vært en skikkelig kjip mai-måned, stort sett fylt med regn og kjedelig vær. Jeg har fått opp minner fra denne tiden i fjor, og det var noe helt annet. Sol, varme, lite klær. Jeg kjenner at jeg trenger det litt kjapt nå, hehe. Men det er jo strengt tatt ikke noe jeg får gjort noe med heller, så vi får gjøre det beste ut av det. 
Her om dagen var jeg som sagt ute med Maren for å ta en kaffe sammen. Jeg luftet regnjakka mi for ørtende gang denne måneden, men den er så fin, at det går ganske greit. I tillegg var vi innom Robot, den kuleste retrobutikken på Løkka, og kjøpte oss hvert vårt par med skikkelig store, dødsrå solbriller. De gjorde stilen komplett. Altså, vi så innmari kule ut der vi tuslet langs Akerselva i regnjakker og solbriller! Men virkelig, jeg digger stilen ♥

(Q) Hva synes dere om antrekket?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg