stemninga flyter over

God fredag!
Jeg blir helt skremt av hvor fort ukene går nå, altså for min del kunne det like gjerne vært mandag i går. Men sånn det det vel når jeg gjør mye spennende i praksisen, og stort sett bruker dagene til det. I tillegg til at det er mørkt ute når jeg drar til NRK, og mørkt når jeg går hjem, det gjør at dagene føles enda litt kortere. Heldigvis er jeg knallgod på å skape god julestemning innendørs. Dere har jo sett jobb-pulten min nå, og den taler vel for seg selv… I heimen er det også pyntet, og det går i julesanger på full guffe, hvis ikke det er julekalendere som ruller på tv-en. Det er så koselig, jeg prøver virkelig å bare nyte den tida her, for den går så fort! I dag fikk jeg verdens gøyeste kalendergave, nemlig et kit til å lage sin egen ‘ugly christmas sweater’, og jeg dro rett til H&M etter jobb i dag for å kjøpe en vanlig, rød genser. Dere skal få se resultatet senere, jeg er så himla fornøyd, haha! Eller, fornøyd er kanskje et feil ord, men jeg er så gira, for den er virkelig julete, på en sånn crazy måte! Ha en nydelig fredag, dere 🙂

(Q) Hvordan er det med julestemningen deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg