stavernfestivalen

Hei på dere!

En liten stund siden sist, og det har sine grunner. Jeg skal ikke gå inn på det, men jeg ville bare si at jeg ikke har hatt tid eller ork til å prioritere oppdateringer nå. Men jeg tenkte jeg måtte dele festivalopplevelsen min med dere, for det er lite som er så gøy og typisk Larvik-sommer som Stavernfestivalen. Den har blitt enormt populær, og det var så mange mennesker der i år at jeg ble helt satt ut. Det er litt slitsomt å gå i klynge hele tiden, men det er klart at med så mange mennesker blir det også sjukt god stemning! 
Første dagen var vi på vors hos Embla. Hun hadde virkelig rigget i stand, for der var det boble-maskiner, en bar, en lounge, beer-pong-stasjon, ja egentlig alt man kan tenke seg. Hun hadde det så utrolig kult, og det satte virkelig standarden for årets festival! Jeg, for min del, synes faktisk vorsene var det beste med hele festivalen i år: masse utrolig bra folk, drikke, skikkelig stemning og masse skravling med folk jeg ikke har sett på en stund. Sånt er fantastisk! Selve festivalen var også veldig gøy, men jeg måtte gi meg tidlig på torsdagen, for jeg fikk så hodepine at jeg bare måtte komme meg vekk. Det var ganske kjedelig, men jeg tror det var bedre enn å bli bare for å bli.
Jeg har så mange bilder at jeg tror jeg deler det opp litt, så her kommer først en bildedryss fra dag en!

(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg