startskuddet

God mandag! Eller noe i den duren…
Det var et lite nederlag å erkjenne at det var tilbake på skolebenken da jeg våknet av alarmen grytidlig i dag morges. Ikke noe praksis, ikke noe særlig inspirasjon. Bare forelesninger. Og bachelor som skal starte hvert øyeblikk. Men på den andre siden var det veldig hyggelig å se igjen alle de fine folka i klassen igjen, og jeg får se positivt på det – jeg har to uker med dette forelesningskaoset og så starter bachelor-skrivingen for alvor. Det er litt skremmende å tenke på…
Denne uka er på ingen måte noen soft start for min del. Jeg har ting på programmet hver eneste dag, og det kan bli spennende å se hvorvidt jeg henger sammen i slutten av uka. Neida. (joda). I morgen er jeg invitert med på en førpremiere for “Hva feiler det deg?” med medisinstudenter, og det kan bli artig. Onsdagen er selve premieredagen for programmet, og da skal det være premierefest på NRK, noe jeg gleder meg masse til!! Så det skjer mye morsomt også, altså. Jeg orker ikke å være pessimist allerede andre uka i januar. Ha en fin uke!

(Q) Er det flere som har pangstart med skole/studier/jobb?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg