starten av mars

Hei!
Jeg hadde endelig begynt å få en liten følelse av vår, så må jo så klart himmelen åpne seg på nytt. Snø. Igjen. Den har til og med lagt seg på bakken, og jeg kjenner meg så lei av snøen nå. Jeg var så skikkelig klar for mindre klær, varmere grader og grønnere bakker. Men naturen ville det annerledes. Denne uka har jeg vært litt opptatt med studiet, og vi holder på med radio-reportasjer denne perioden. Det krever litt ekstra, for det er litt nye ting å sette seg inn i, men jeg tror vi skal komme oss greit i mål. Førsteutkastet vårt skal være ferdig i morgen, og det blir litt deilig å bare få gjort det unna. Ellers har det gått mye i kaffe de siste dagene, både å kunne sitte på kafeer med en bok, eller å finne ut av digge kaffeoppskrifter (bare se nedenfor liksom, dette er den beste karamell-latten jeg har laget noensinne)!

(Q) Har dere også mye å drive med om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg