St. Hansaften på St. Hanshaugen

God formiddag!

I dag har jeg allerede rukket å gå tur-retur Frogner (andre siden av byen ish) for en tidlig time hos behandleren min, og pakket en hel del saker for hjemreise til Larvik. Jeg var ute med min kjære Vigdis i går, og vi ble ute til midnatt, så jeg er en smule redusert i dag, hehe.. Men jeg skal heldigvis ikke så mye annet enn å reise hjem i dag, så det går fint.

Jeg hadde jo helt glemt at det var St. Hansaften i går, ikke at jeg pleier å ha så mye tradisjoner rundt den dagen, vi har gjerne vært bortreist med familien rundt da. Men jeg tenkte likevel det ville vært hyggelig å funnet på noe, særlig ettersom været var nydelig. Og hva er vel bedre enn å feire St. Hansaften på St. Hanshaugen?! Ganske perfekt, spør du meg! Jeg og Vigdis avtalte å møtes i parken klokken seks for å drikke vin og kose oss. Plutselig hadde det gått nesten seks timer, altså, vi har det så gøy når vi er sammen! Det var virkelig en bra kveld ♥

(Q) Har dere noen tradisjon for å  feire St.Hans?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg