søndagstur med familiebesøk

Hei, og god mandag!

Jeg har startet uka med forelesninger over nettet, og jobbet med oppgaver vi har fått utdelt. Det hjelper i alle fall litt på følelsen av hverdag og (bittelitt) struktur. Men i går var det litt annerledes, mamma og familien bestemte veldig spontant at de ville ta en søndagstur til Oslo. Det var utrolig hyggelig, spesielt nå som dagene blir litt ensformige og tilbrakt alene. Vi tok med bakevarer fra ett av bakeriene i nærheten, og hadde en deilig lunsj hjemme hos meg. Litt senere hadde vi planlagt å gå en skikkelig deilig tur sammen langs Akerselva, sånn at de fikk se litt mer av den delen av Oslo jeg liker så godt. De hadde pakket med turtøy, kakao og kjeks, så vi var godt skodd for tur, for å si det sånn! Det ble en skikkelig deilig tur, og vi stoppet innom flere lekeplasser på veien, for at Leah skulle få leke litt også. Været var ikke til å klage på, og vi koste oss masse. Jeg har sagt det før, men nå som våren er her, er det lite som er så fint som gåturer langs Akerselva – en av mine Oslofavoritter på denne tiden!

(Q) Hvordan var deres søndag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg