søndagskaffen utendørs

God søndag!

I dag har vært så fin, og jeg har tilbrakt mye av dagen utendørs med en av de fineste jeg vet om. Maren og jeg hadde ikke sett hverandre på altfor lenge, men denne søndagen ble vi enige om å møtes ute for å ta en etterlengtet kaffe sammen. Været var helt grusomt til å begynne med, så vi tuslet nedover Grünerløkka i pøsregn. Heldigvis ga det seg, og vi kunne nyte kaffen uten å bli gjennomvåte. Vi var også innom Robot, en skikkelig kul vintagebutikk på Løkka, hvor vi fant hvert vårt par med solbriller. En stil jeg vanligvis aldri ville gått for, men vi hypet hverandre såpass mye opp, at vi ikke klarte å dra derfra uten dem, haha! Jeg er knallfornøyd med dagen, det var så godt å kunne se Maren igjen – og ha en så bra søndag sammen!

(Q) Hvordan har deres søndag vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg