sommerjobb, ferdig, gå

Hei på dere!
Her går det i jobb om dagen, og jeg kan ikke skryte på meg at jeg har gjort noe særlig spennende siden jeg var hjemme på besøk i Larvik denne helgen. Men jeg er veldig glad for at jeg har litt å bedrive dagene med, spesielt ettersom jeg skal ha fri hele juli – jeg mener, jeg liker jo aller best å ha noen rutiner på stell. Så det er bare fint å kunne jobbe nå i feriestarten, ellers hadde jeg nok flydd på veggen på et tidspunkt.
Ellers har jeg tilbrakt ganske mye tid i senga, for jeg aner ikke hvorfor, men jeg har vært så trøtt og gåen de siste dagene. Sikkert en solid miks av alt, hehe. Jeg kom meg ut og gikk en tur i finværet på mandag. Da endte jeg faktisk opp i Marienlystparken, og lå der i en stund og slikket solstrålene. Det var helt nydelig, men kortvarig. Nå blåser og regner det bare, og jeg er ikke akkurat megahappy for det. Men, sommerværet ser vel sitt snitt igjen snart – og da skal jeg være klar!

(Q) Jobber dere noe i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg