sommerfest på toppen av Oslo

God fredag!

Denne uka har fått veldig fort, men jeg har jo ikke gjort stort annet enn å jobbe. Det er deilig å ha litt å gjøre når dagene ellers ikke hadde gått til noe særlig. Det vil si, jeg hadde garantert klart å finne på noe siden jeg bor i Oslo, men jeg har den vanen fra jeg bodde i Larvik, at sommer og fri var superkjedelig dersom jeg gikk mer enn to dager uten å gjøre noe, hehe. Det er nok litt annerledes nå, jeg kan jo bare gå rundt i byen eller sette meg ved en park, og dermed er dagen ganske mye mer innholdsrik. Men jeg trives godt med å jobbe. Heldigvis!
I går var den gøyeste dagen jeg har hatt på lenge. Jeg ble veldig spontant invitert med på Aftenpostens sommerfest, og da var jeg ikke vond å be. De hadde leid Stratos, tak-lokalet på Folketeateret, og vi hadde festen der. Det var drinker, god mat, bra musikk og kule kolleger. Mange har jeg aldri snakket ordentlig med, så jeg ble bedre kjent med mange av dem. Sånt er så koselig – bare mingle, bli kjent, skravle, og ikke minst danse! Aldri en god fest uten dansing! Herlighet, jeg hadde det så morsomt, og jeg er skikkelig glad for at jeg ble invitert med.

(Q) Har dere vært på noen morsomme fester nå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg