sommerferie!!

Hei, og god torsdag!

Jeg er i en mild lykkerus nå, for tidligere i dag leverte jeg nemlig fra meg eksamenen min!! Herlighet, så godt det kjennes å være ferdig med den. Jeg har jobbet så mye dette halvåret, både med bacheloroppgaven og det store graveprosjektet, så å endelig kunne si seg ferdig, er helt fantastisk. Nå er det sommerferie og studiefri i to måneder! Herlighet, for en deilig følelse.

Jeg måtte ut en tur for å mini-feire for meg selv, så jeg dro på Oslo Raw for å spise brunsj der. Så gikk jeg en runde i Bogstadveien, for å se om det var noe fint å unne seg etter levert eksamen. Jeg fant en utrolig fin kjole fra Gina Tricot, skikkelig sommerlig og god! Men nå må jeg bare la det faktum at jeg har ferie synke inn litt til. Martine kommer straks over for å feire med meg, og det blir knall! Ha en super torsdag videre, dere 🙂

(Q) Når får dere sommerferie?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg