Sommerens første båttur

Hei, og god fredag!

I går kom endelig den sårt etterlengtede sola tilbake igjen, og det utnyttet jeg til det fulleste. Jeg var knapt innendørs… Helt fra morgenen av satt jeg ute på verandaen med boka mi, og hadde det skikkelig deilig. Senere på dagen lurte morfar på om vi hadde lyst til å være med han ut på båttur. Jeg hadde enda ikke vært ute på sjøen i sommer, og det var alt jeg ønsket meg før ferien var over. Heldigvis fikk vi sjansen! Vi reiste ut fra Helgeroa, gjennom de nydelige sundene utenfor her, og videre over til Brevik hvor vi stoppet og spiste is – obligatorisk! Det var så deilig, og sola var på plass hele dagen. Jeg fikk til og med sitte foran på dekket og kjenne vannet sprute oppover leggene. Det tror jeg ikke at jeg har gjort siden jeg var liten, men det er jo så himla morsomt! Åh, båtturer og sommerdager som denne er virkelig sommer på sitt beste.

(Q) Har dere vært på noe båttur i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg