sommeren stakk innom

Hei på dere!

FOR noen dager det har vært, jeg er helt overveldet over hvor varmt det er om dagen! Det er skikkelig sommervær i Oslo, og garantert flere steder i landet, og jeg nyter det så til de grader. Jeg har endelig fått litt farge etter å ha vært timevis ute i solsteika hver dag den siste uka, og det gjør meg så glad. Jeg har vanligvis pakket med meg et teppe, en bok og litt småting, og gått en tur til en park hvor jeg har blitt liggende en stund. Det er bare helt skjønt! Jeg blir så lett påvirket av været, og de siste dagene har jeg virkelig hatt det deilig i over 20 grader – med helt skyfri himmel!

(Q) Har dere også hatt sommervær hos dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg