sommerdager på gården

Heisann!

Enda en knallvarm dag, jeg sitter inne og har en liten pause fra sola. Jeg er så heldig at jeg har en veranda rett utenfor rommet mitt her på gården, og den blir flittig brukt om dagen. Med utsikt over grønne jorder og blå himmel, det er gårdsidyll! Men ute på denne verandaen er det helt skjermet for vind, og sola steker helt vilt. Derfor må jeg sole meg i intervaller for ikke å koke opp innvendig, hehe. En halvtime ute, kvarter inne. Men herlighet, så deilig det er! Det er jo rimelig luksus med egen veranda når man er vant med bylivet i Oslo uten balkong..!

(Q) Hvordan er sommerdagene deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg