sommer på hell

Hei, og god fredag!

Denne uka ble det klart for meg at sommeren var godt på vei over. Gradene sank raskt, nettene er iskalde, og det er ikke lenger noe å gå ute i shorts og t-skjorter for. Litt trist, men også litt greit. Jeg liker overgangen til høst, det er noe med hvordan det gradvis blir gråere og mer innekoselig. Denne uka har jeg gått i strikkegensere flere av dagene, og da er liksom sommeren på hell for min del. 
I går var jeg på skolen igjen, det er fortsatt veldig rart å kun være på skolen, eller studiet, én dag i uka. Det blir liksom ikke noe rutine på plass, men det kommer seg nok utover. Men torsdagene er fine – da får jeg sett flere av de i klassen min, og får i det minste litt sosialt påfyll. Heia det! I dag har jeg litt pensumlesing som venter, før jeg skal ut en tur og kikke i et par butikker og litt sånt. Håper dere får en fin fredag!

Åh, se forresten den nydelige gaven jeg fikk i posten i går! Ei venninne hadde perlet dette armbåndet til meg, og det gjorde meg varm langt inn i hjertet ♥

(Q) Hva er deres fredagsplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg