solsleik i solsteik

God fredag, dere!

Åh, så deilig det er i hovedstaden nå! Sola steker, og det er godt og vel 30 grader midt i sola. Jeg har tilbrakt flere dager i parker og ute i bakgården, bare for å slikke sol og utnytte den for mest mulig brunfarge før høsten kommer. Onsdagen var Helene og jeg på St.Hanshaugen i noen timer, og vi var ikke alene akkurat! Parkene fylles naturligvis opp når været er strålende og alle vil være utendørs, men det er en stor kontrast til livet i Larvik hvor alle har hver sin hage, hehe. Så i dag la jeg meg i felleshagen i bygården vår, vi er heldige som har så masse grøntareal ute, og var faktisk helt alene. Det var deilig, da kunne jeg liksom ta meg litt mer tilrette, høre på lydbok og bare kose meg. Dager som dette er så godt nå på sensommeren! Ha en god fredag videre 🙂

(Q) Hva bruker dere fredagen deres på?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg