Sognsvann

Heisann!

I går hadde jeg en skikkelig innholdsrik dag, og jeg var ikke hjemme fra skolen før nærmere sju på kvelden. Vi holder på en med portrettoppgave, og i går skulle vi gjøre mesteparten av filmingen. Maria og jeg reiste opp på Sognsvann sammen med Maren – som vi skal portrettere. Hun går på idrettshøgskolen der, og jeg har faktisk aldri vært i området før. Jeg vet, meget spesielt for å kalle seg Osloinnbygger, hehe. Men det var så nydelig der! Vi filmet litt på skolen og litt ved selve Sognsvann, og jeg ble helt satt ut av hvor vakkert og deilig det var der oppe. Skal garantert reise tilbake dit igjen snart… Etter filmingen ble vi sittende på skolen og redigere en halv evighet, men det ble faktisk utrolig bra når vi bare fikk satt sammen det meste av klippene og gjort den klar til et første utkast. Det er frustrerende å sitte med alle filmklippene og ikke vite hvor man skal begynne, men når man omsider nærmer seg noe ordentlig bra, da er det så verdt det! Jeg gleder meg til vi blir helt ferdige med portrettet.

(Q) Har dere vært på Sognsvann før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg