snømenn og rosa himmel

Det er onsdag, og jeg føler jeg har gått på skolen i en uke allerede. Det er noe med denne trege januar-tiden. Men bare så det er sagt, vi har hatt tre skikkelig lange, tunge dager med språk, retorikk og grammatikk på planen. Så da må det være lov til å være litt småtrøtt.
Da jeg gikk hjem fra skolen i går, og over St. Hanshaugen, oppdaget jeg at det var en haug med snømenn på et av områdene. Ikke noen andre steder liksom, kun der. Det var så søtt, og jeg ble nostalgisk med en gang jeg så dem. Jeg kan ikke huske sist jeg lagde en snømann, det var noe av det beste jeg visste da snøen kom før. Jeg måtte bare ta bilde av dem, for de var så herlige der de sto. I tillegg var himmelen helt magisk i går, så jeg måtte så med den også, hehe. Dere for ha en fin onsdag videre!

(Q) Hvordan ser uka deres ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg