snøkaos

Hei!

Jeg følte meg passe teit som trosset vekkerklokka og droppet forelesning i dag. De som kjenner meg veit at jeg aldri gjør sånt, men jeg tror bare det har vært litt mye skole og litt lite ro den siste tiden. Jeg kan heller ta igjen den ene power-pointen. Det var så godt å bare kunne sovne igjen og ikke stresse med å drasse kroppen opp av senga. Men da jeg omsider kom meg opp, ble jeg møtt av et rent kaos utenfor. Det snør, det er greit, men det er jo snøføyke og halvveis storm ute, og det er ikke særlig deilig å gå rundt i. Likevel hadde jeg lyst til å komme meg litt ut og lufte hodet og kroppen. Så jeg tok mot til meg og la ut på en liten gåtur til sentrum. Det endte opp med at jeg fikk med meg tre nye gensere og en sjokolade tilbake, haha. Godkjent fredag! Nå må jeg se på litt studiegreier, så skal jeg prøve å ha en rolig og deilig fredagskveld. Vi snakkes! (Q) Er det like mye snøkaos der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg