snart den 17.

God onsdag! Jeg har tilbrakt det meste av denne uka på skolen med oppgavene vi driver med. I tillegg er jeg utpekt som ‘redaksjonsleder’ for gruppa mi, så jeg må ha litt ekstra orden på alt som skjer. Det har med andre ord ikke blitt så mye tid hjemme. I dag har jeg flydd litt rundt omkring, først var jeg på skolen, så et ærend på Frogner, deretter skolen igjen. Så var jeg på Kiellands plass for å handle litt til 17.mai, og nå er jeg på plass i leiligheten igjen. Tenk at det snart er 17.mai?! Det er så rart, spesielt når jeg tenker på at det er ett helt år siden jeg var russ, wow, tiden flyr… Jeg reiser hjem til Larvik i morgen for å feire nasjonaldagen der sammen med fine venner og familie. Det blir så hyggelig – jeg gleder meg som en liten unge! Nå må jeg starte å pakke sånn at jeg kan få reist tidligst mulig i morgen. Vi snakkes!

(Q) Hvordan feirer dere 17.mai i år?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg