slikke sola i parken

God lørdag!

Jeg sliter fortsatt med formen, og er ikke akkurat ved toppform. Det er særlig kjedelig nå som været ute er så ekstremt deilig… Men jeg har faktisk prøvd å komme meg litt ut, uten å gjøre så mye. For jeg har lite troa på å sitte inne en hel dag selv om man er sjuk, litt luft gjør seg bestandig. Så både i går og i dag har jeg vært ute en lite tur for å sette meg i en park og slappe av der. I går endte jeg opp på St. Hanshaugen, siden den er like ved, og hørte på podcast, leste bok, drakk Pepsi Max. Hadde det i det hele tatt ganske ålreit. Men i dag var været, om mulig, enda finere. Så jeg tok en sjanse på formen, og gikk til Løkka, kjøpte meg en smoothie og litt smågodt, og satt meg på Birkelunden. Det var så nydelig! Bare komme seg ut, ikke gjøre noenting, la sola gjøre jobben. Jeg elsker dette påskeværet som har kommet!

(Q) Er det like nydelig vær hos dere?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg