slik går dagene

Hei, dere!
Det er så merkelig dette med lesedager i forkant av eksamen. Man har liksom fri, og kan styre selv hvor mye man velger å lese og hvor godt man vil sette seg inn i pensum. Men den balansen mellom fri og jobbing hjemmefra er ikke like enkel. Jeg føler liksom ikke det er noe ‘enten/eller’, for jeg sitter foran PC-en hele dagen, og er kanskje litt ute innimellom. Men hodet mitt er konstant peilet inn på pensum og eksamen. Jeg føler alle andre klarer å roe ned og slappe skikkelig av i leseuka, mens jeg flyr rundt som ei hodeløs høns og stresser over at jeg ikke leser nok eller har gode nok referanser. Herlighet, det skal bli så godt å få den overstått, da skal jeg ta påskeferie med den beste samvittigheten! Vi får oppgaven i morgen, og har frem til fredag på å gjøre den ferdig. Så kryss fingrene for meg, det trengs (tror jeg)…

(Q) Har dere eksamen i disse dager?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg