siste innspurten

Hei på dere!

Ny uke igjen, og nå nærmer julaften seg skikkelig merker jeg. Jeg var hjemme en rask tur denne helga, og det var veldig hyggelig. En liten oppvarming til jeg faktisk reiser hjem for jula om bare noen dager. Vi lagde lussekatter på søndagen, det var rett og slett obligatorisk. I tillegg lagde vi masse annet godt som blant annet skal gis bort til jul. Jeg er så glad i å lage spiselige julegaver, alltid med litt ekstra innsats og dekorasjon, men det er så fint å gi – og det passer studentbudsjettet mitt ganske utmerket, hehe! På søndagen hentet vi også juletreet, bar det opp i stua, og pyntet det ordentlig lekkert for jul. Alt sammen med julemusikk i bakgrunnen og gløgg på plata. Søndag kveld reiste jeg tilbake til Oslo for en siste uke her i storbyen før juleferien skal feires hjemme. Dette blir liksom siste innspurten min på Oslo-julen som jeg er så glad i. Så nå skal jeg nyte dagene og kose meg med det!

(Q) Hvordan har helgen deres vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg