siste dag av sommeren

God mandag!

I dag har jeg fartet rundt siden klokken tolv, og følt meg ganske så produktiv. I en komplett rutineløs hverdag er det tross alt gull verdt. Jeg har også lest masse pensum, og det i seg selv er en grunn til å klappe seg på skuldra. Men herlighet, jeg fikk nesten litt bakoversveis da jeg så at det var siste dag i august i dag. Jeg har skrevet om at jeg synes høsten kommer snikende innpå allerede, men jeg har liksom tatt august og sensommeren forgitt likevel. Plutselig er den over. I morgen er det høst, sånn offisielt, på ordentlig. September – herlighet, jeg lurer på hvor sommeren ble av. Og jeg lurer på om høsten vil bli like rar. Det vil tiden vise… Nei, takk for nå, sommeren. Det skal bli godt med litt tjukke gensere og varme jakker snart!

(Q) Er dere klare for høsten nå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg