sikkert vårtegn: utekaffen

God lørdag, dere!
Jeg har hatt skikkelig vårfølelse denne uka, eller vi er vel strengt tatt god inne i våren allerede. Men det har likevel vært litt halvveis med været i mars, synes jeg. Denne uka har det stort sett vært sol alle dagene (bortsett fra et ordentlig høstvær i går og i dag), og jeg har til og med kunnet dra frem en av kåpene mine til fordel for parkasen! Det sier sitt. 

Forrige uke hadde jeg avtalt å møte Maren igjen, for nå var det blitt alt for lenge siden vi sist så hverandre. Så vi tok en kaffe på Åpent bakeri og gikk til Iladalen for å sitte på en benk og skravle i lange tider. Det var så hyggelig, og bare det å kunne sitte ute med kaffen uten å fryse av seg rumpa, er et sikkert vårtegn, spør du meg. Jatakk til flere sånne formiddager!

(Q) Er det ordentlig vår der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg