shuffleboard og jobbejobbejobbe

Hei!
Torsdag allerede? En jobbdag til, og så er det helg igjen. Herlighet, dagene går fort – jeg føler at det eneste jeg driver med om dagen er å jobbe. Det blir liksom sånn, men jeg trives på den måten! For to dager siden var vi ute med redaksjonen, og vi reiste sammen rett fra jobben og ned til sentrum. Det var en skikkelig fin og sosial kveld, hvor jeg ble enda bedre kjent med kollegaene mine. Vi var på Oslo Street Food, og vi dro til Kulturhuset for å spille shuffleboard (som viste seg å være sjukt mye gøyere enn jeg trodde, hehe) og ta noen øl sammen. Det var god stemning hele kvelden, og jeg digger sånne tiltak hvor man kommer enda tettere på hverandre, og kan snakke om litt annet enn bare jobb-relaterte ting. Så det var suksess! Nå skal jeg kose meg med en kveld uten planer, og nyte det faktum at det bare er en dag igjen til helg. Håper uka deres har vært fin så langt 🙂

(Q) Har dere spilt shuffleboard før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg