septemberslutt

Hei!
Jeg har innsett at de siste to ukene har vært utrolig kjedelige. Omtrent hver eneste dag har gått til redigering av reportasjen Maria og jeg jobber med på studiet, og det er ingen lett jobb. Vi er mildt sagt drittlei av materialet vårt nå, hehe… Ikke misforstå, vi bare gledes oss ekstremt til vi er ferdige med dette. Så det er i grunn ikke noe annet spennende det går i, og jeg burde gjort mer enn jeg gjør. Men jeg kjenner at høsten har sneket seg skikkelig innpå, for jeg er så sliten hver dag når jeg kommer hjem, og dessuten er jeg fortsatt ikke helt frisk fra den irriterende forkjølelsen. Men fremover blir det forhåpentligvis bedre. Det venter en uke med lesing etterfulgt av eksamen, og det er litt kjipt, men før det reiser jeg en tur hjem for helgen. Jeg skal faktisk til Larvik allerede i morgen ettermiddag, for jeg skal på en konsert i morgen kveld.
I morgen skal jeg også noe annet utrolig spennende… Før jeg toger hjemover til Larvik skal jeg en svipp innom Attitude Tatoveringsstudio her i Oslo. Jeg skal nemlig skaffe meg en ny tatovering! Jeg gleder meg så utrolig masse, og skal så klart vise den frem så snart jeg har tatt den. Åh, nå begynner jeg å få litt nerver – jeg har ventet ganske lenge på denne timen, og nå er den like rundt hjørnet!

(Q) Hva skal dere gjøre i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg