september ending

Hei, dere!

Lenge siden nå. Det er så mye som skjer om dagen, og som har opptatt hverdagen min i det siste, at jeg rett og slett ikke har hatt verken tid eller ork til å prioritere å oppdatere her, dessverre. Jeg har brukt mye tid på studiet, ordnet meg en utrolig god praksisplass som jeg skal være i frem til jul. Mer om den på et senere tidspunkt. Og jeg har hatt en del annet å fylle hodet mitt med. Jeg titter innom iblant, og tenker at jeg skal skrive noe. Men jeg tar meg selv i å lukke fanen hver gang, føler ikke jeg har noe å komme med.

Denne helgen var jeg hjemme i Larvik ei litta tur igjen. Det var i anledning bursdagen til lillesøstera mi. Hun ble hele seks år, og jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av… Hun vokser så fort, og jeg begriper ikke at hun har blitt seks år allerede?! Uansett, vi hadde en utrolig fin helg med både familie- og barnebursdag, masse koselige folk, kaker og stas! Akkurat sånn man skal feire en seksåring.

(Q) Hva har dere brukt den siste tiden på?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg