selveste julaften

God jul, kjære dere!

Det var ett stykk lykkelig Mathilde som våknet i dag tidlig. Jeg vet ikke hva det er, men jeg blir sånn barnslig glad av å våkne opp på julaften. Det har nok noe med julestrømpa, julemorgen, julefilmene og alt det og gjøre! I går hadde vi en skikkelig fin ‘kveld før kvelden’. Vi hadde laget julemat, vi så på “Hovmesteren og grevinnen” – så klart, og vi kjørte på med en runde med spillet politisk ukorrekt da lillejulaften bikka midnatt. Det er lenge siden jeg har ledd så mye som da vi spilte!
Da jeg våknet i dag var jeg rask med å hoppe inn i julepysjen min. Så tuslet jeg ned i stua med julestrømpa som hang på utsiden av døren min, klar for å se på favoritt-juletradosjonen Tre nøtter til Askepott! Nå har jeg fått på meg julekjolen, sminket meg ferdig, og hvert øyeblikk skal vi kjøre til kjerka for julegudstjeneste. Dette blir en fin dag! Ha en nydelig julaften <3

(Q) Hvordan feirer dere julaften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg