sånne sommerkvelder

Hei, dere!

Åh, nå er det sommer! De siste dagene har det vært så varmt her i hovedstaden, at jeg nærmest føler jeg har smeltet vekk. Det gikk fra lave temperaturer og regn til knallvarme og sommervær over natta, og det har ikke tenkt til å gi seg med det første heller. Jeg klarer ikke helt å venne meg til det, men tenker samtidig at det var på høy tid ettersom vi faktisk er i juni allerede…
For et par dager siden feiret jeg en av disse varme sommerkveldene hos min kjære Vigdis. Vi hadde en skikkelig etterlengtet vinkveld, satt ute på verandaen hennes til klokka nærmet seg midnatt. Det var så deilig å kunne sees og skravle i timevis igjen, og en veranda med sol hele kvelden gjør det ikke mindre hyggelig heller. Herlighet, som vi koste oss! Sånne kvelder tar jeg gjerne flere av, takk.

(Q) Hvordan har dere startet sommeren?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg