så kom juleferien

God lørdag, dere!

I går var en rar dag, nesten litt trist. Jeg hadde den siste dagen min i NRK, de ti ukene har allerede flydd forbi. Jeg visste at det kom til å bli litt rart å skulle dra derfra, etter så mange uker hvor jeg virkelig har kommet tett på alle folkene jeg har jobbet sammen med. Men jeg trodde ikke det skulle bli  vanskelig. Jeg tok lett til tårene da jeg skulle ta farvel med alle sammen, for de har betydd veldig mye for meg i disse ukene. De har lært meg så mye, de har tatt meg så godt imot, og de har gitt meg enorm tillit. Sånt blir man rørt av… Men jeg må se tilbake på det som ti helt utrolig herlige uker, som jeg var heldig å få oppleve. Nå er det jo faktisk juleferie! Det er veldig deilig, det også altså. Jeg driver og pakker for harde livet nå, for jeg skal reise hjem i kveld/natt etter en konsert jeg skal på. Så i dag kommer jeg til å fly rundt her hjemme for å ordne alt før jeg skal hjem til Larvik for jula. Håper dere har en fin og rolig tid før jula!

(Q) Reiser dere hjem til jul i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg