roseblader i trappen

Hvor vakkert er ikke dette?

Jeg gikk en tur rundt på Frogner for en liten stund siden. Plutselig gikk jeg forbi en liten, skjønn trapp hvor var lå strødd masse roseblader. Det var så vakkert, og jeg kjente en sånn hverdagslykke-følelse komme frem. Jeg visste hvem som sto bak den nydelige gesten, for jeg så på bloggen til Camilla Pihl noen dager i forveien at hun og teamet hadde vært ute og gjort nettopp dette: spredd hverdagsglede i en liten trapp. Det var så spesielt, for jeg trodde ikke jeg skulle reagere sånn over noen rosa kronblader, haha. Men bare se, så vakkert!

(Q) Hva synes dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg