rosé and champagne

Hei!
Barnet i meg er helt tullete klar for morgendagen, og jeg er snart på vei ut døra i leiligheten for å sette kursen hjemover mot Larvik. Jeg gleder meg så utrolig til champagnefrokost med jentene, se barnetoget – og for første gang ikke gå i det. Til is, kaker, familie, enda mer tog og fest på kvelden. Det blir så bra!!
Siden det er den store champagnehøytiden i morgen, ble jeg fristet til å handle inn noen veldig fine champagneglass her om dagen. Eller, det var vel egentlig bare en unnskyldning for å kjøpe noen jeg har kikket på en liten stund. De er fra Lagerhaus, og jeg er så fornøyde med de! Modellen heter Berlin, og de er veldig enkle, men elegante. Jeg måtte teste de ut i går, men hadde ikke noe bobler liggende, så da ble det rosévin. På en onsdag. Veldig stilfullt, jeg vet. Men hallo, se hvor fine!

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg