romsjulstid

God andre juledag!
Julaften var så veldig plutselig over, jeg glemmer liksom hvor fort den dagen ofte går. Det er alle de fine, gode tradisjonene på morgenen og dagen. Men så fort juleselskapet starter, og familien velter inn i stua, går alt bare i et rasende tempo. Bare jeg som føler det sånn?
Uansett, jeg hadde en utrolig fin julaften, med masse fine folk rundt og masse fine gaver. Jeg er så takknemlig for det! Jula har så vidt rukket å synke inn, for nå begynner den mest hektiske tiden for meg. Jeg har skilte foreldre, og det betyr annenhver dag med annenhver familie til annenhvert juleselskap. Det går som regel greit, men det er ikke til å legge skjul på at det er en litt travel tid. Jeg synes likevel det er veldig hyggelig å se familien på alle de ulike sidene av familien igjen. Jeg håper romsjulstiden deres er god 🙂

(Q) Har dere masse selskaper i romjulen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg