romjulstida

God mandag, dere!

De siste dagene har vært en skikkelig romjulståke, hehe. Jeg blir bestandig litt surrete og klarer ikke holde styr på dager eller tid når julaften er overstått og romjulen venter. Det er en så fin tid, men det er alltid så mye selskaper i vår familie at vi bare forholder oss til hvem vi skal besøke når. Nå er det naturligvis ikke like mye, og da blir det plutselig litt tommere. Men det er en god tid, og jeg har fått senket skuldrene litt, sett masse gode julefilmer, drukket kakao, puslet puslespill og kose meg skikkelig

I dag er jo den store byttedagen, når alle butikker og sentre åpner igjen. Jeg har ikke noe store planer sånn egentlig, men jeg tror jeg må et lite ærend i sentrum for å bytte et par ting. Det skal bli deilig å komme seg litt ut også!

(Q) Hvordan ser romjulen deres ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg