rolige dager i hjembyen

Hei på dere!

Jeg sitter nå på rommet mitt hjemme hos mamma i Larvik, og her har jeg vært siden fredagen. Jeg reiste hjem ganske spontant, for jeg tenkte det var koselig og deilig med en liten hjemtur etter en lang og slitsom periode med bacheloren og alt det der. Jeg reiser ikke veldig ofte til Larvik, men når jeg først gjør det, er det alltid godt å kunne roe ned, kjøre lange bilturer, gå rundt i skog og mark, uten bygårder overalt. Denne helga har naturligvis vært litt spesiell, siden det er så lite som holder åpent på grunn av koronaviruset. Det er litt kjipt, men jeg har fordrevet tiden med puslespill, kjøreturer og kvelder foran TV-en. Det er ikke så veldig gærent, det… Planen er egentlig å reise tilbake til Oslo i dag, men jeg har ikke landet helt enda, så jeg ser an hvordan dagen blir. Håper dere har en fin helg, uansett om det måtte være i karantene eller ikke!

Forresten, hvor sjukt kule er ikke de nye skoene jeg har kjøpt?! Etter operasjonen har jeg ikke kunnet gå i vanlige sko, så jeg hadde en unnskyldning til å kjøpe meg noen skikkelig store, klumpete sko. Jeg synes de originale Buffalo-skoene fra 90-tallet er dødskule, og jeg måtte bare slå til da jeg fant dette fine paret på Tise – jeg digger dem!!

(Q) Hvordan tilbringer dere helgen deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg