reist sørover

Heisann!

Nå sitter jeg hjemme i Larvik og nyter finværet. Sent i går kveld ble jeg hentet av stefaren min, og jeg har pakket for en ukes tid her hjemme. Jeg har på en måte reist sørover (14 mil, vel og merke) for en ukes ferie, hehe. I dag har jeg vært en tur i byen og kikket litt der, og nå er det stranda en tur med Helene og Marie som står på planen. Jeg har ikke badet enda, så kanskje i dag blir årets første bad? Været her er i alle fall helt nydelig, så det kan fort hende. Senere i kveld skal jeg også til Marie, for der skal vi feire at vi er ferdige med eksamen (jeg tror jeg har feiret akkurat det tre ganger nå, heh). Det kommer til å bli utrolig hyggelig, for det er litt for lenge siden vi var sammen sist nå! Ha en fin torsdag 🙂

Jeg gikk en liten tur rundt om på Rodeløkka tidligere i uka, og herlighet, for en herlig plass! Så mye koselige trehus og trange gater…

(Q) Har dere sommervær hos dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg