regntung fredag

God fredag!

Jeg må være så ærlig å si at jeg kan ikke huske sist det smakte så godt med helg som nå. Denne uka har vært så travel at jeg knapt har fått med meg noe annet enn det som skjer utenfor min egne boble. Det har ikke skjedd noe som er verdt å skrive om denne uka, og jeg har ikke hatt helt overskuddet til det heller. Jeg var på jobb fra klokken 5.30 i dag morges, så jeg er relativt slakt akkurat nå. Som sagt, passer ekstremt godt med helg. Jeg skal bare kose meg med å ha null planer, og jeg skal prøvde å lade opp til neste uke. Utenfor bøtter det ned, og jeg tror det er mye av grunnen til at jeg har vært så demotivert. Været har ikke akkurat skreket ‘kom deg ut, nyt kvelden i en park’… Jeg tror helt oppriktig at jeg er det mest værsyke mennesket jeg kjenner, haha uff. Men det er i grunn ganske greit med en billig unnskyldning for å kunne holde seg innendørs og gjøre ingenting på fredagskvelden!

Jeg fant forresten et nytt strøk her om dagen da jeg var ute på en tur, og falt helt pladask for det. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har oppdaget dette området før? Jeg føler meg ganske sikker på at jeg må kjøpe meg leilighet her i framtiden!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg