Regnbueveggen

Åh, sjekk fargene på disse bildene da, dere!

Forrige uke var jeg på en liten fotoshoot med en av mine kjære venner, Marianne. Hun har et skikkelig talent for foto, og hun lurte på om jeg ville være med på å ta noen bilder bare for gøy. Det kunne jeg selvfølgelig ikke takke nei til, og vi hadde en utrolig fin og morsom ettermiddag på Fritzøe Brygge her i Larvik. Vi har tatt masse bilder med ulike motiv, så det kan være jeg poster noen andre bilder senere. Men først måtte jeg bare vise dere disse fra regnbueveggen på kulturhuset vårt, Bølgen, en vegg full av fargestriper, perfekt som fotomotiv. Vi hadde det så artig med å ta bilder her, og jeg synes resultatet ble helt utrolig bra!

(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg