ready for the weekend

Hei, dere!

Denne fredagen var skikkelig etterlengtet, og det er egentlig en stund siden jeg hadde skikkelig fredagsfølelse sist. Vi hadde en gjennomgang av sakene vi har laget på skolen i dag, og det var så deilig å kunne dra derfra og hjem til helg! Jeg har faktisk en del planer denne helga, og det skal bli en skikkelig bra helg!! I kveld skal jeg på Unni Wilhelmsen-konsert, og den har jeg gledet meg til helt siden i høst – så det kommer til å bli utrolig stas! I morgen er det grytidlig på’n. Da skal jeg i Holmenkollen og se femmila sammen med Vigdis og noen flere. Hun skal feire bursdagen sin sånn, og det gledes det masse til. Så skal vi fortsette feiringen og festen på kvelden i morgen. Så det skjer en del, men det skal bli en braa helg♥

(Q) Har dere noen fine helgeplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg