raw saturday

Hei, dere!

I dag har jeg ikke vært på utsiden av døra, og det er noe veldig deilig, og samtidig ekstremt rastløst ved det. Jeg er nok ganske avhengig av frisk luft for at hodet skal fungere best mulig, men noen dager er det vel så viktig å ikke gjøre noen ting. Jeg har skrevet litt på en oppgave som skal leveres i morgen, og har ellers prøvd å ta det skikkelig lugnt. Lørdager helt uten planer kan være fantastiske! Jeg har drukket utallige kopper kaffe og te, og har laget skikkelig gode raw-kuler. De har jeg delt en oppskrift på tidligere, så de finnes i arkivet. Akkurat nå sitter jeg og ser på den nyeste serien som Pia Tjelta spiller i, “Hidden”, på Viaplay. Den virker helt psycho, men jeg tror jeg liker den, hehe! Jeg holder meg for det meste til sånne lune, koselige serier, men denne tenkte jeg å gi et forsøk – bare ta Broen, for eksempel, den elsket jeg virkelig! Håper dere også har en deilig lørdag 🙂

(Q) Hvordan tilbringer dere lørdagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg