raw-kuler med espresso

Hei!
Jeg har blitt så veldig fascinert av rawfood og alt innenfor den sjangeren. Jeg elsker kafeen Oslo Raw her i byen, og synes det er veldig gøy å teste ut litt nye ting. Jeg har prøvd meg litt frem til ulike raw-kuler, som det kalles, og jeg liker de veldig godt. Det er dadler som er stjerna i showet her, og det gjelder egentlig bare å finne ut hva man skal mikse sammen med dadlene.
Siden det er så mange grønnsaksmarkeder på Grønland – som også selger andre eksotiske varer, har jeg funnet livredderen min der. Daddel-paste, eller massen av dadlene, er rett og slett bare alt du trenger, uten steinen til dadlene. Jobben er liksom allerede gjort.

Denne gangen tenkte jeg å vise den oppskriften jeg har funnet frem til at jeg liker aller best. Den inneholder dadler (eller daddelmasse), hakkede mandler, kokosmasse, bakekakao og espressopulver. Sistnevnte gir en helt fantastisk smak, særlig for oss som elsker kaffe! Disse er det verd å prøve seg på!

(Q) Har dere testet noen liknende oppskrifter?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg