raw bringebærkake

Jeg lar meg lett inspirere av ting, og som jeg har nevnt et par ganger her, er en av mine Oslo-favoritter kafeen Oslo Raw. De er så gode på absolutt alt de driver med, og gründeren bak det hele, Tiril, har gitt ut to kokebøker, som begge står i kjøkkenhylla vår hjemme. Jeg blar stadig i dem, og blir så inspirert til å teste ut mer rawfood selv. Det er spennende å eksperimentere med nye varer, fremgangsmåter og smaker, og jeg føler jeg stadig blir bedre på akkurat dette. Jeg har laget masse raw-kuler som jeg elsker, men i det siste har jeg prøvd meg på litt mer avanserte ting. Blant annet denne bringebær-kaken! Jeg fant oppskriften i “Kakeboka” til Tiril, og tok utgangspunkt i den, men brukte det jeg hadde. Jeg skulle definitivt laget mye mer bringebærkrem, hadde jeg bare hatt mer av det.. Men jeg synes likevel den ble helt fantastisk god, og det gjorde de jeg delte den med også! Det er jo det som er litt av moroa med å bake, eller “bake”..!

(Q) Har dere testet ut noen slike oppskrifter?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg