rastløs.

God torsdag!

Jeg har nå begynt å telle ned dager. For det er faktisk kun fem – fem – dager igjen til jeg kan smått begynne å gå på foten min. De snart seks ukene siden jeg opererte har gått så himla sakte, og jeg har kjent på en rastløshet og håpløshet uten like. Det er grusomt å måtte holde senga dag ut og dag inn når man aller helst skulle vært ute, gått turer, vært sosial. Heldigvis er formen såpass mye bedre nå om dagen, at jeg som regel klarer å komme meg en liten tur ut noen ganger i uka. Det er lykke for meg – det skal med andre ord ikke så mye til på dette tidspunktet. Men jeg gleder meg som en unge til jeg kan kaste krykkene og gå for egen maskin! Det krever nok en del opptrening og halting i starten, men jeg ser så frem til å kunne begynne å tråkke på den stakkars, skrøpelige foten min… I mellomtiden har jeg fem dager med seriemaraton og intens skriving av oppgave foran meg. Ha en fin dag, da!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg