quay glasses

Herlighet, har dere sett noen så lekre solbriller før?! Jeg har bestandig kjøpt solbriller på H&M og sagt meg fornøyd med det, og for alle del, de har mange fine. Men i år følte jeg rett og slett for å investere i noen litt dyrere. Quay har så himla mange fine solbriller, og jeg har jo sett folk blogge om dem i årevis, men jeg henger jo litt etter, så… Jeg bestilte meg to par i slutten av forrige uke, og i dag lå pakka på dørmatta utenfor. Lykke! Det første paret, de sorte, matte heter After Hours og er dødskule. Det andre paret er en collab med Jaclyn Hill, typ et av mine favorittmennesker, og er i modellen Upgrade. Jeg kan vel si at jeg elsker begge parene allerede. Bare sjekk, hvor fine?!

(Q) Har dere noen favoritt-solbriller?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg