prosjekt: finne nye gater

Jeg er en person som elsker å oppleve nye steder, utforske plasser jeg aldri før har sett, og jeg elsker å orientere meg rundt omkring. Sånn sett passer Oslo meg utmerket. Men etter å ha bodd her i snart to år, har jeg innsett at det er mange av gatene man går hver dag, og aldri tenker på å gå parallellgaten, eller finne en ny park enn den du bestandig pleier å sitte i. Og det er ikke akkurat vanskelig å komme seg ut om dagen heller, Oslo er på sitt aller vakreste nå i mai!Etter at jeg kunne begynne å gå igjen etter fot-operasjonen min i vinter, fikk jeg skikkelig oppheng på å gå lange turer for å finne nye steder, gater og strøk. Det ble nesten litt som en hobby for meg. Jeg tenkte at jeg måtte begynne å kartlegge hvor mye av Oslo jeg faktisk har gått, og jeg skaffet meg et kart for å markere de ulike gatene jeg har trasket rundt i.
Det viste seg å være mange flere enn jeg trodde. Så nå har jeg gjort en slags sport i det: gå noen nye gater hver dag, bare for å kunne markere dem på kartet mitt. Det er så motiverende! Tenk å kunne krysse ut hele kartet, da! 

 (Q) Har dere gjort noe lignende før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg