premierefest og helg

God fredag!

Denne uka har vært en eneste stor berg-og-dalbane. Det var tungt å komme i gang med studiene igjen, rett på mye teori og forelesninger i forkant av bacheloroppgaven vår. Men jeg har også gjort spennende og morsomme ting innimellom tiden på skolebenken. Tirsdag var det førpremiere på “Hva feiler det deg?” som jeg skrev litt om. Og på onsdag var det duket for den virkelige premierefesten! Det var så gøy – både deltakere, medvirkende og oss i redaksjonen var invitert, og vi så sesongpremieren live. Det var hyggelig både å treffe igjen kollegene i NRK, legene i programmet og andre deltakere som er med. Kvelden var rett og slett helt knall, og jeg gleder meg masse videre til de andre episodene kommer. Så hvis du altså ikke har fått det med deg enda onsdager klokka 20.00 på NRK1, eller på nettspilleren: Hva feiler det deg?
Nå er det endelig helg, og det skal jeg glede meg over. I kveld skal jeg lade opp til morgendagen, for da skal jeg feire bursdagen min (som er neste uke)!! Det blir så bra, og jeg gleder meg såå masse til å feire sammen med kremen av mine beste venner! Håper dere får en fin helg 🙂

(Q) Hva er deres planer for helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg